Winkel nu, betaal met Klarna.
We werken samen met Klarna om u een betere winkelervaring te bieden
Het is soepel en eenvoudig
Wanneer je bij het afrekenen voor Klarna kiest, krijg je de mogelijkheid om nu te winkelen en later te betalen voor je aankoop.
Betaal binnen 30 dagen
Ontvang vandaag nog wat je leuk vindt en betaal tot 30 dagen na het plaatsen van je bestelling. Geen vooruitbetalingen.
Betaal in 3 termijnen
Zo winkelt u met Klarna
De beste manier om te winkelen.
Bekijk al uw aankopen op één plek, betaal openstaande saldi, ontdek unieke inhoud en nog veel meer in de Klarna-app. U kunt ook inloggen op uw Klarna-account op https://app.klarna.com/login. Als u hulp nodig heeft, staat onze klantenservice voor u klaar.
Veilig.
Klarna heeft sterke antifraudecontroles ingevoerd om onze klanten te beschermen en te voorkomen dat fraudeurs ongeoorloofde aankopen doen.
Veel Gestelde Vragen
Staat uw vraag hier niet bij? Bezoek onze FAQ-pagina voor meer informatie over het gebruik van Klarna. U kunt Klarna bereiken op https://www.klarna.com/uk/customer-service/ of door de Klarna-app te downloaden.
Wat gebeurt er als ik een retourzending doe?
Als u uw bestelling geheel of gedeeltelijk retourneert, ontvangt u van Klarna een nieuwe verklaring zodra de webwinkel uw retour verwerkt. Volg de retourinstructies van de winkelier en zorg ervoor dat u het trackingnummer van uw retourzending bewaart. Log in op je Klarna-account en selecteer ‘Retour melden’ zodat je afschrift wordt gepauzeerd. Zodra de winkelier jouw retour heeft aangemeld, sturen wij een aangepaste factuur.
Er is iets mis met mijn bestelling. Moet ik er nog voor betalen?
U hoeft niet te betalen voor goederen die beschadigd, kapot of defect zijn ontvangen. Volg de geschilleninstructies van de verkoper en zorg ervoor dat u in uw Klarna-account 'Een probleem melden' aanvinkt om uw verklaring te onderbreken totdat u het geschil met de verkoper heeft opgelost. Zodra de winkelier uw herroeping of retourzending heeft geregistreerd, wordt de terugbetaling binnen 5-7 werkdagen verwerkt.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen. Wat gebeurt er met mijn verklaring?
U hoeft het afrekeningsoverzicht pas te betalen nadat u uw bestelling heeft ontvangen. Neem contact op met de detailhandelaar voor een update over de levering. Zorg ervoor dat u inlogt op uw Klarna-account en 'Een probleem melden' kiest om uw afschrift te onderbreken totdat u uw bestelling heeft ontvangen.
Mijn verklaring is onjuist. Wat moet ik doen?
Indien uw opgave niet overeenkomt met uw bestelgegevens, neem dan direct contact op met de winkelier voor een correctie van uw opgave. Zorg ervoor dat u inlogt op uw Klarna-account en “Een probleem melden” om uw afschrift te onderbreken totdat de gegevens zijn gecorrigeerd.
Wat gebeurt er als ik mijn Pay-bestelling niet binnen 30 dagen betaal?
Uw betaling dient 30 dagen nadat de bestelling is geplaatst of verzonden te worden voldaan. Klarna waarschuwt u voordat de betaling moet plaatsvinden om u eraan te herinneren op tijd te betalen. Betalen in 30 dagen is een kredietproduct en u bent verplicht uw betaling aan Klarna te doen. Klarna kan informatie over gemiste betalingen delen met kredietinformatiebureaus. Dit betekent dat het in de toekomst lastiger of duurder kan zijn om gebruik te maken van de kredietproducten van Klarna of andere kredietverstrekkers. Als u uw aankoop niet betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens hen te incasseren. Alle details vindt u hier in de algemene voorwaarden van Klarna.
Wat gebeurt er als ik mijn Pay in 3-bestelling niet betaal?
Klarna waarschuwt u voordat de betaling moet plaatsvinden om u eraan te herinneren op tijd te betalen. Als Klarna uw betaling niet op de geplande vervaldatum kan innen, zal Klarna een nieuwe poging doen om de betaling automatisch te innen. Mocht deze volgende betalingspoging mislukken, dan zal Klarna een laatste poging doen om de betaling te innen en kan zij doorgaan met het innen van achterstallige en momenteel verschuldigde betalingen op volgende vervaldata, of u afzonderlijk factureren voor het onbetaalde totaal. Als u uw betalingen niet doet, heeft u een betalingsachterstand. Betalen in 3 is een kredietproduct. Klarna kan informatie over gemiste betalingen delen met kredietinformatiebureaus. Dit betekent dat het in de toekomst lastiger of duurder kan zijn om gebruik te maken van de kredietproducten van Klarna of andere kredietverstrekkers. Als u uw aankoop niet betaalt, kan Klarna een extern incassobureau inschakelen om namens hen te incasseren. Alle details vindt u hier in de algemene voorwaarden van Klarna.
Over Klarna
Klarna, opgericht in Stockholm, Zweden, is een van de snelstgroeiende bedrijven van Europa en een toonaangevende alternatieve betalingsprovider. De visie van Klarna is om het winkelen soepel te maken en waarde toe te voegen voor consumenten en retailers met unieke betalingsmogelijkheden en een superieure klantervaring.
Op dit moment gebruiken ruim 147 miljoen mensen wereldwijd Klarna in meer dan 400.000 online winkels.
https://www.klarna.com/uk/about-us/
Geef het alstublieft verantwoord uit. Als u meer leent dan u zich kunt veroorloven, kan dit ernstige gevolgen hebben voor uw financiële situatie. Zorg ervoor dat u uw maandelijkse aflossingen op tijd kunt betalen.
Klarna Bank AB (publ) is geautoriseerd en staat onder toezicht van de Zweedse financiële toezichthoudende autoriteit. Wordt geacht geautoriseerd te zijn door de Prudential Regulation Authority. Onderworpen aan regulering door de Financial Conduct Authority en beperkte regulering door de Prudential Regulation Authority. Details van het Temporary Permissions Regime, waarmee in de EER gevestigde bedrijven voor een beperkte periode in Groot-Brittannië kunnen opereren terwijl ze volledige toestemming vragen, zijn beschikbaar op de website van de Financial Conduct Authority. Klarna Bank AB biedt zowel gereguleerde als niet-gereguleerde producten aan. Klarna's Betaal in 3 termijnen en Betaal in 30 dagen-overeenkomsten worden niet gereguleerd door de FCA.
Klarna Bank AB (publ) geregistreerd en hoofdkantoor: Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden. Een Zweedse naamloze vennootschap geregistreerd bij het Zweedse bedrijfsregistratiebureau met organisatienummer: 556737-0431
https://www.klarna.com/uk/terms-and-conditions/